Redakce
KULT* je o kultuře a kultura je o lidech. Bez lidí byl nebyl ani KULT*, ani kultura.
Nová kapitola magazínu KULT*
Myslíme to vážně!
KULT* začal vycházet v roce 1999 garážovým způsobem – byla to moje srdcovka. První číslo jsem téměř celé nejen sám napsal, ale dodal i většinu fotografií. Navrhl jsem grafickou podobu a nakonec vše připravil k tisku. Věřím, že kdybych vlastnil tiskárnu, vlastnoručně bych magazín i vytiskl a zabalil.
Měsíčník hned od počátku vstoupil do širokého povědomí Brňanů. Kdo v 90. letech studoval, dobře ví, že KULT* byl pro noční život nepostradatelný. Četli jej samozřejmě i pracující a důchodci. A stejně tak jej znala celá kulturní scéna. KULT* byl velmi populárním čtivem až do příchodu krize v letech 2008 a 2009. Útlum zaznamenal při nástupu dalších kulturních časopisů.
Jsme optimisté, proto nyní navazujeme na nejúspěšnější období KULTu. Brněnský měsíčník je srdcovkou celého týmu kulturních nadšenců, proto si přeji, aby byl opět nejčtenějším magazínem o kultuře a společenském dění v Brně. Středobodem a hybatelem kulturní scény.
Nový KULT* bude zářící hvězda na nebi společenského života jižní Moravy.
Buďte s námi v obraze.
Radek Holík
šéfredaktor
Naše vize – Buďte v obraze
- Pomáhat lidem, aby měli přehled a orientovali se ve společenském a kulturním dění.
- Přinášet exkluzivní rozhovory, užitečné recenze, zajímavé články, spolehlivá doporučení a kvalitní tipy z dění na kulturní a společenské scéně v Brně a na jižní Moravě.
- Rozšiřovat získané informace mezi co nejširší čtenářské publikum.
- Zkvalitňovat život a informovanost lidí na jižní Moravě.
Naše mise
- Jsme česká společnost s orientací na český trh.
- Budujeme dobře fungující mediální dům a vydáváme magazíny s osobitým a autentickým obsahem.
- Provozujeme uživatelsky přívětivé weby s kvalitním obsahem a příjemným designem.
- Tvoříme vlastní distribuční síť pro šíření našich magazínů a tiskovin našich klientů.
- Svým klientům poskytujeme nadstandardní služby v oblasti PR a inzerce.
- Nabízíme rovněž služby v oblasti mediálního a marketingového poradenství.
- To vše za účelem zlepšení prostředí, ve kterém žijeme, i za účelem spokojenosti čtenářů a klientů.