Na minutku

A je to tady. Hudební trailer ze života Marie Antoinetty

Hudební trailer ze života Marie Antoinetty, Šáruš History Fashion, Lucrezia Borgia, anamax, magazín KULT* Brno
Hudba

Hudební trailer o Marii Antoinettě nahlíží do druhé poloviny 18. století. Zde tamějším dvorem přezdívaná „Madame Deficit“ ochutnává život ve všech jeho podobách. Dorty, odpolední čajové dýchánky v přírodě i vůně zakázaného milostného vzplanutí. Natáčení probíhalo v komplexu zámku Úsobí. Co všechno hudební trailer odkrývá a kde se dá už nyní zkouknout?

 

Hlavní pořadatelé, Šáruš History Fashion, divákům představují nevšední podívanou inspirující se načančaným životním stylem francouzské královny. Fotografka, návrhářka, a především zakladatelka značky zaměřující se na rokokové kostýmy z 18. století Šárka Tóthová tvrdí, že měla jasno už na začátku. „Smyslem celého projektu je ukázat, že moje šaty mají vícero možností uplatnění. Já, protože jsem fotografka, je využívám především v rámci zážitkového focení a propagace mých služeb. Ale musím také přiznat, že mě vždy zajímalo, jak vypadají na videu. Tento projekt jasně dokazuje, že fantazii se meze nekladou (smích),“ dodává se smíchem Tóthová.

Historizující hudební skupina Lucrezia Borgia napsala a nahrála k projektu skladbu s názvem Ten kdo miluje. „Tato konkrétní skladba je inspirována barokní hudbou. U textu jsem od hlavních pořadatelů žádné specifické požadavky nedostal, takže jsem se zaměřil na univerzálnost a romantiku,“ uvedl frontman kapely Antonín Maceček. 

Hlavní role Marie Antoinetty se ujala zpěvačka zmíněné historizující skupiny Jana Burdová. „Předně si moc vážím důvěry Šáruš History Fashion, že do hlavní role obsadila zrovna mě. A to i přesto, že nejsem herečka. Mám pouze zkušenosti z dřívějších klipů, kde jsem většinou vystupovala coby muzikantka na pozadí,“ přiblížila situaci Burdová.

Ve videoklipu Ten kdo miluje se objeví i umělé dorty vyrobené Terezou Jandovou pod značkou Fake Cake. Ty, jak si divák může všimnout, jsou k nerozeznání od jedlých. „Nejprve jsem musela zjistit, jaké druhy sladkostí se tenkrát vůbec pekly. Z pramenů se dochovalo, že čokoládovo-krémový dort, který je nahoře politý čokoládou a ozdobený malinami, byl nejoblíbenější pochoutkou francouzské královny. Výroba této autentické repliky mi zabrala dva dny,“ objasnila výrobu umělých dortů Jandová. Hudební trailer inspirovaný denním životem Marie Anotinetty natočil a sestříhal Miloslav Bouška, vystupující pod značkou reklamní agentury anamax. „V tomto projektu klademe velký důraz na výtvarné prvky, zatímco v případě spolupráce u jiných hudebních klipů se zaměřujeme více na hudbu samotnou nebo doplňky k hudbě,“ řekl Bouška.

ŠÁRUŠ HISTORY FASHION: https://sarus-history-fashion.cz/

LUCREZIA BORGIA: http://www.borgia.cz/

ANAMAX: https://www.anamax.cz/