Time out

Zveřejněno dne 13. 9. 2017
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání: do Prahy v Hotelu DUO 19. září 2017 (10. ročník) a do Brna do Interhotelu Voroněž 26. září 2016 (12. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem, odborníci z reklamní branže a také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do čtyř tematických bloků:  
Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu, např. chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy a další…
CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Pět prezentací = pět přístupů jak na to.
Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi...

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera: za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.
Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem: v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. Zájem vystavovatelů i přednášejících je letos nadprůměrný, Marketing Mix slibuje být největší za posledních několik let.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 26 let. Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz, www.marketing-mix.cz a Facebook.

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Ken Kesey
Vyhoďme ho z kola ven - audiokniha
Tympanum
Audioknižní vydání unikátní rekonstruované nahrávky nejúspěšnějšího románu amerického autora, který se stal ikonou generace hippies. Nezrotný karbaník, rváč a milovníka života McMurphy se raději nechá prohlásit za duševně chorého, než aby nastoupil do nápravného pracovního tábora. Stává se jedním z pacientů sanatoria pro choromyslné, kde vládne sadistická Velká sestra Ratchedová. McMurphy se však začne tvrdému režimu vzpírat. Jeho odvážné nápady vzbuzují u ostatních pacientů obdiv, strach a posvátnou úctu. Přesto však ani jeho přítel, mlčící silák indián Bromden, ani nikdo jiný, není schopen zachránit rebela McMurphyho před železnou rukou ústavního řádu. Jeho nejvyšší oběť se tak nakonec stává demonstrací nezcizitelnosti lidské svobody.
Reklama:

Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2018 Radek Holík
Google+