Time out

Zveřejněno dne 13. 9. 2017
Veletrh Marketing Mix – den pro lepší marketing
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání: do Prahy v Hotelu DUO 19. září 2017 (10. ročník) a do Brna do Interhotelu Voroněž 26. září 2016 (12. ročník).

Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví manažeři firem, odborníci z reklamní branže a také majitelé menších firem a obchodní manažeři.

Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích zajímaví vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akce je navíc obohacena o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou uznávaní odborníci významných reklamních a marketingových společností a institucí. 

Přednášky jsou rozděleny do čtyř tematických bloků:  
Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
Mix trendů a novinek – návštěvníci obou veletrhů mají jako bonus možnost navštívit zajímavé přednášky z oblasti reklamy a marketingu, např. chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy a další…
CRM blok – bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu. Pět prezentací = pět přístupů jak na to.
Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi...

Návštěva veletrhu je chytrou volbou pro každého marketingového manažera: za půl dne zde získá přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnese si řadu kontaktů a usnadní si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.
Marketing Mix je jediným podzimním veletrhem reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy. Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem: v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech a v Brně pro Moravu, Vysočinu a částečně i Slovensko. Zájem vystavovatelů i přednášejících je letos nadprůměrný, Marketing Mix slibuje být největší za posledních několik let.

Pořadatelem je výstavnická společnost Omnis Olomouc, specializující se na pořádání převážně odborných veletrhů a působící v tomto oboru již 26 let. Pro získání podrobnějších informací sledujte www.omnis.cz, www.marketing-mix.cz a Facebook.

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Reklama:

Novinky:
Margaret Atwood
Příběh služebnice - audiokniha
OneHotBook
Dystopická vize ukazuje blízkou budoucnost na půdě dnešních Spojených států amerických, které se proměnily v republiku Gilead a vlády se chopil klerofašistický režim, který militantně volá po návratu k tradičním hodnotám. Země se potýká s ekologickými katastrofami a ztrátou lidské plodnosti, takže ženy, které ještě mohou mít děti, jsou jako "služebnice" nuceny k sexuálnímu otroctví v rodinách velitelů, aby s nimi zplodily potomky namísto neplodných chotí. Jednou z nich je i vypravěčka, která musí obezřetně manévrovat mezi Veliteli, jejich krutými Manželkami, hospodyněmi Martami i ostatními Služebnicemi – protože kdokoli z nich může být špiónem Gileádu.
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2018 Radek Holík
Google+