Hudba

Zveřejněno dne 5. 9. 2017
Koncert ve vile Stiassni
Dne 8. září od 19 hodin se v zahradě vily Stiassni na Hroznové 14 koná zahajovací koncert festivalu Bachův varhanní podzim s názvem Dust in the Groove. Čeká vás propojení jazzových a klasických hudebníků, kompozice a improvizace ve vlastních skladbách na pomezí jazzu a soudobé hudby.
 


Projekt Dust in the Groove vznikl na brněnské JAMU, v prostředí, kde vedle sebe existuje klasické i jazzové oddělení. Autor většiny skladeb Radim Hanousek ve svých kompozicích využívá jazzové zkušenosti pro formu, rytmus, moderní jazzovou harmonii a zkušenosti se současnou otevřenou hudbou mimo žánry pro zvukové experimenty. Repertoár doplňují skladby Lucie Vítkové a Michala Wróblewského. Materiál pro hudebníky tvoří notové i grafické partitury či návody. Prokomponovaná hudba je doplněna volnými plochami, ve kterých se projevují improvizační schopnosti jednotlivých členů i schopnosti využívat řadu nástrojů pro zvukovou pestrost.
 
Akordeon a hlas Žaneta Vítová, hlas Michaela Bóková, saxofon a basklarinet Radim Hanousek, trubka Jan Přibil, marimba Martin Opršál, kontrabas Vlado Micenko.
 
Předprodej vstupenek a podrobnější informace naleznete na http://www.bachuvvarhannipodzim.cz.

PR
 Přidejte k článku první komentář >> 
Časopis:
Reklama:

Novinky:
Petr Zídek
Utajená láska prezidenta Masaryka
Universum
První životopis ženy, která v roce 1928 navázala intimní vztah s prezidentem Masarykem, přináší naprosto neznámý příběh spisovatelky, básnířky, publicistky a veřejné aktivistky Oldry Sedlmayerové. Životní příběh, jenž je napínavější než román, zavádí čtenáře do zákulisí prvorepublikové politiky. Kniha odhaluje milostný vztah, který měl navždy zůstat utajen. Masarykovy nikdy dříve nepublikované erotické dopisy ukazují, že československý prezident prožíval v letech 1928–1934 s Oldrou vášnivý milostný román. Tu, která poznala Masaryka jako málokdo, čekalo nakonec smutné stáří v osamění, zapomnění a bídě.
Reklama:

Partneři:
Odběr zpráv:
Chcete odebírat zprávy? Registrace


Copyright © 2005–2017 Radek Holík
Google+